مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:552023-06-22ورزشي

تسهیلات ازدواج، مطالبه جدی جوانان است/ جانمایی خانه جوان پلدختر مناسب نیست


رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر تسهیلات ازدواج را یکی از مطالبات جدی جوانان دانست و گفت: مشکل ضمانت متقاضیان وام ازدواج مرتفع شود.

- ایسنا/لرستان رییس اداره ورزش و جوانان پلدختر تسهیلات ازدواج را یکی از مطالبات جدی جوانان دانست و گفت: مشکل ضمانت متقاضیان وام ازدواج مرتفع شود.

مهرداد محمودی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پلدختر که با محوریت هفته ازدواج برگزار شد با تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه ها دربحث اوقات فراغت و جوانان بیان کرد: دستگاه های اجرایی برنامه های خود را در خصوص اوقات فراغت ارائه کنند.

وی با اشاره به نظارت ستاد بر کار و عملکرد دستگاه های اجرایی دربحث اوقات فراغت افزود: درپایان فصل تابستان از دستگاه های موفق تقدیر می شود.

محمودی با اشاره به برنامه های هفته ازدواج در این شهرستان و لزوم رفع موانع ازدواج جوانان یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در حوزه جوانان به ما مربوط می شود بحث اشتغال آنان برای تشکیل خانواده و ازدواج آسان است.

این مسئول با بیان اینکه تسهیلات ازدواج یکی از مطالبات جدی جوانان است، گفت: در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان استفاده از همه ظرفیت ها برای ترویج آن باید استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ازدواج، مطالبه جدی جوانان است/ جانمایی خانه جوان پلدختر مناسب نیست

تسهیلات ازدواج، مطالبه جدی جوانان است/ جانمایی خانه جوان پلدختر مناسب نیست