مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:292023-07-10اقتصادي

پیگیری ایجاد مرکز آب درمانی برای معلولان ضایعه نخاعی مازندران


رییس هیأت مدیره انجمن معلولان ضایعه نخاعی استان مازندران گفت: ایجاد مرکز آب درمانی با همکاری شهرداری ها و خیران، ایجاد مرکز تحت حاد برای حمایت و بازگردانی معلولان دچار آسیب ازجمله برنامه هایی است که دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، بنیامین محسنی ساروی رییس هیات مدیره انجمن معلولان ضایعه نخاعی استان مازندران در همایش و برنامه دورهمی انجمن معلولان ضایعه نخاعی مازندران، اظهار کرد: در سطح استان حدود یک هزار و 500 معلول ضایعه نخاعی داریم که بسیاری از این افراد از نظر اقتصادی آسیب پذیر هستند.

وی افزود: معلولان ضایعه نخاعی از حداقل امکانات محروم هستند؛ به این دلیل که بیشتر آنها در اثر تصادفات، سقوط از ارتفاع، ابتلا به برخی بیماری ها و برخی هم به صورت مادرزادی دچار معلولیت شده اند.

رییس هیأت مدیره انجمن معلولان ضایعه نخاعی استان مازندران با بیان اینکه مستمری و کمک هزینه دریافتی از بهزیستی، کفاف زندگی معلولان را نمی دهد، اضافه کرد: اشتغال و مسکن از جمله دغدغه های اصلی این قشر محسوب می شود.

محسنی با اعلام اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک خیران داریم تا بسیاری از مسائل و نیازهای این قشر را مرتفع کنیم،گفت: اگر به فکر این قشر از افراد نباشیم جامعه دچار معضلات اجتماعی و اقتصادی و عوارض ناشی از آن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری ایجاد مرکز آب درمانی برای معلولان ضایعه نخاعی مازندران

پیگیری ایجاد مرکز آب درمانی برای معلولان ضایعه نخاعی مازندران