مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:352023-06-23سياسي

شهید چمران مبارزی نستوه و روشنفکری مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران مبارزی نستوه و روشنفکری مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود.

- ایسنا/مرکزی مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید چمران مبارزی نستوه و روشنفکری مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی شامگاه پنجشنبه اول تیرماه 1402 در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت شهید چمران و یادواره شهدای والامقام بخش نوبران که در مسجد جامع روستای چمران(زادگاه پدری شهید چمران) از توابع شهر غرق آباد بخش نوبران ساوه برگزار شد، اظهار کرد: شهید چمران پایه گذار جبهه مقاومت در منطقه بود و امروز به برکت مجاهدت های شهدایی نظیر دکتر چمران و الگوگیری از تفکر آن مجاهد نستوه است که حزب الله لبنان اسراییل را در چند جنگ شکست داد و نمونه آن جنگ 33 روزه اسراییل بود که نقشه ریشه کنی حزب الله را کشیده بود اما ناگزیر دست به دامان کشورهایی شد که آتش بس را در منطقه حاکم کنند.

وی به مجاهدت های شهید چمران پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دکتر چمران پس از انقلاب با موقعیت شناسی در کنار امام راحل قرار گرفت و در کنار مسئولیت هایی که در کشور داشت همزمان جبهه مقاومت را تقویت کرد و در مقابل توطئه هایی که علیه انقلاب نوپا شکل گرفت ایستاد و در درگیری های کردستان که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران مبارزی نستوه و روشنفکری مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود

شهید چمران مبارزی نستوه و روشنفکری مجاهد در تراز انقلاب اسلامی بود