مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-05پزشكي

به دنبال توزیع عادلانه دارو بین داروخانه ها و بیمارستان های هرمزگان هستیم


سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ایجاد شهرک دارویی که توجه ویژه استاندار و ریاست دانشگاه  را به دنبال خود دارد در برنامه های ما قرار دارد.

- سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: به دنبال توزیع عادلانه دارو بین داروخانه ها و بیمارستان های هرمزگان هستیم ایسنا/هرمزگان سرپرست حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ایجاد شهرک دارویی که توجه ویژه استاندار و ریاست دانشگاه  را به دنبال خود دارد در برنامه های ما قرار دارد.

دکتر حامد فلاح صبح امروز (14 تیرماه) در نشست با مدیران بیمه سلامت، درمان تامین اجتماعی، فعالان و نمایندگان داروسازی و کارشناس غذا و دارو، افزود: قصد داریم تا در راستای اهداف دولت خدمتگزار به مردم خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه ما در کنار همکاران خود هستیم نه تنها به عنوان یک بازرس، بلکه به عنوان یک مشاور، خدمتگزار و همکار تا در تعامل با یکدیگر بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم، تصریح کرد: هدفی جز این نداریم که کمبود و مشکلات دارو را بر طرف سازیم، ما با کمک جامعه پزشکی و داروسازان قصد داریم تا مشکلات استان را حل کرده و در این راستا برنامه های خوبی در پیش داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال توزیع عادلانه دارو بین داروخانه ها و بیمارستان های هرمزگان هستیم

به دنبال توزیع عادلانه دارو بین داروخانه ها و بیمارستان های هرمزگان هستیم