مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-05سياسي

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی: سوئدی ها از تجربه ناموفق سلمان رشدی درس عبرت بگیرند


جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه ای، ضمن محکومیت هتک حرمت قرآن مجید در کشور سوئد اعلام کرد: آنان به رغم تجربه شکست خورده سلمان رشدی و نشریه «شارلی ابدو» فرصت بیشتری را برای توجه بیشتر ملت ها به حقیقت قرآن فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در محکومیت هتک حرمت قرآن مجید در کشور سوئد، بیانیه ای صادر کردو.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: یُرِیدُونَ أَن یُطْفِئُواْ نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبَی اللَّهُ إِلَّآ أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَٰفِرُونَ‏ (توبه/32)؛ می خواهند نور خدا را با دهان هایشان خاموش سازند، ولی خداوند جز این نمی خواهد که نور خود را به کمال برساند، هرچند کافران از آن ناخشنود باشند.

  قداست شکنی چند باره دولت پادشاهی سوئد نسبت به مقدس ترین کتاب آسمانی و نادیده گرفتن پیوند دو میلیارد مسلمان دلباخته کلام وحی تحت حمایت پلیس دولتی این کشور رویدادی از جنس دیگر رخدادهای معمول نیست.

شکست مدعیان آزادی و حقوق بشر در مقابل رشد اسلام گرایی، آن چنان اردوگاه غرب را رو به استیصال و آشفتگی برده است که سنگر به سنگر مؤلفه های قدرت نظامی، تهدید، تحریم، جنگ سخت، جنگ نرم و ترکیبی را در شرایط رشد و بالندگی اسلام انقلابی واگذار کردند و در شتابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی: سوئدی ها از تجربه ناموفق سلمان رشدی درس عبرت بگیرند

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی: سوئدی ها از تجربه ناموفق سلمان رشدی درس عبرت بگیرند