مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-16حوادث

نجات دو غریق از آب های ساحلی بندرانزلی


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر انزلی گفت: اجرای طرح سالم سازی دریا از ششم تیرماه آغاز شده و تاکنون مورد فوتی نداشتیم و طی این مدت دو نفر در ساحل از غرق شدگی نجات داده شدند.

- ایسنا/گیلان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندر انزلی گفت: اجرای طرح سالم سازی دریا از ششم تیرماه آغاز شده و تاکنون مورد فوتی نداشتیم و طی این مدت دو نفر در ساحل از غرق شدگی نجات داده شدند.

کامبیز راحمی پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به استقرار نیروهای امدادی در سواحل شهرستان بندرانزلی اظهار کرد: در 46 کیلومتر نوار ساحلی شهرستان بندر انزلی 68 نقطه خطرآفرین شناسایی شده و در روز 6 نفر در طرح سالم سازی حضور دارند که 4 نجات گر و دو نفر از جوانان جمعیت هلال احمر هستند.

راحمی پور با بیان اینکه در نقاط خطرآفرین غازیان دو نفر با موتور گشت می زنند و دو نفر هم با ماشین کمک دار منطقه را پوشش می دهند، افزود: در انزلی یک گشت موتوری دو نفره با یک راننده و کمک گشت را انجام می دهند ضمن این که یک آمبولانس در طرح سالم سازی مستقر است، بعد از انجام کارهای طرح از ساعت 11 تا 14 و از ساعت 15 تا 20 در نقاط خطرآفرین گشت ساحلی را از پارک بادی تا طرح سالم سازی پوشش امدادی می دهد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان بندرانزلی با اشاره به طرح روستایی تأکید کرد: با توجه به جمعیتی که آخر هفته ها از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات دو غریق از آب های ساحلی بندرانزلی

نجات دو غریق از آب های ساحلی بندرانزلی