مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-18حوادث

روزانه 180 گشت انتظامی در حوزه پیشگیری از جرائم خدمت می کنند


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: روزانه بیش از 180 واحد گشت انتظامی شامل خودرویی، موتوری و پیاده در حوزه پیشگیری از جرائم در سطح استان ارائه خدمات می دهند.

- ایسنا/گیلان رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: روزانه بیش از 180 واحد گشت انتظامی شامل خودرویی، موتوری و پیاده در حوزه پیشگیری از جرائم در سطح استان ارائه خدمات می دهند.

سرهنگ محمد حجتی امروز در نشست با اصحاب رسانه در تشریح عملکرد پلیس پیشگیری استان در سه ماه نخست سال اظهار کرد: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان 128 واحد انتظامی را در حوره کلان مدیریت و راهبری می کند و روزانه بیش از 180 واحد گشت انتظامی شامل خودرویی، موتوری و پیاده در حوزه پیشگیری از جرائم در سطح استان ارائه خدمات می دهند.

وی افزود: در سه ماه نخست امسال 8454 فقره وقوع سرقت که بیشترین به ترتیب شامل سرقت از اماکن خصوصی، سیم کابل برق و انتقال نیرو بوده، داشتیم که 3829 فقره سرقت ها کشف شده و در حوزه کشف وقوع سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 46 درصد رشد داشتیم.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان گیلان از ابتدای سال تاکنون 3930 سارق را دستگیر کردیم، گفت: طی سه ماه نخست 157 هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 داشتیم که از این تعداد بیش از 129 هزار تماس منجربه ارائه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 180 گشت انتظامی در حوزه پیشگیری از جرائم خدمت می کنند

روزانه 180 گشت انتظامی در حوزه پیشگیری از جرائم خدمت می کنند