مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-20اقتصادي

تصفیه خانه شماره 2 کرج افتتاح شد


مدول سوم تصفیه خانه شماره 2 کرج به ظرفیت 500 لیتر در ثانیه به مدار بهره برداری آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مدول سوم تصفیه خانه شماره 2 استان البرز با توان تامین 15 میلیون متر مکعب در سال به مدار بهره برداری آمد.

این تصفیه خانه به منظور تامین آب شرب شهرهای کرج، مهرشهر، محمدشهر، رجایی شهر، کمال شهر و گرمدره ساخته شده و به توان لحظه ای تصفیه و انتقال آب شرب بهداشتی به کرج 500 لیتر در ثانیه اضافه خواهد کرد.

* کرج به اندازه 4 استان کشور جمعیت دارد علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در ارتباط با افتتاح پروژه های آبرسانی گفت: شهرستان کرج به اندازه 4 استان کشور جمعیت دارد و تلاش می کنیم با توسعه زیرساخت آبرسانی زمینه تامین آب شرب بهداشتی پایدار برای این شهر را فراهم کنیم.

* نیاز آبی کرج معادل 190 میلیون مترمکعب در سال براساس بروزترین اطلاعات رسیده از شرایط تامین آب استان البرز، تصفیه خانه شماره 3 این استان با ظرفیت 570 لیتر در ثانیه هم اکنون پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در مدت 12 ماه به مدار بهره برداری وارد شود.

ساخت یک تصفیه خانه آب شرب مطابق قرادادهای مرسوم 28 ماه زمان نیاز دارد.

هم اکنون برای تامین نیاز آب شرب شهرستان کرج معادل 190 میلیون متر مکعب برابر ظرفیت کامل سد کرج در هر سال تصفیه شده و از مسیر خطوط انتقال و توزیع به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصفیه خانه شماره 2 کرج افتتاح شد

تصفیه خانه شماره 2 کرج افتتاح شد