مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-21سياسي

مداحان فرصت مناسبی برای جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند


قشر مداحان فرصت مناسبی در ترویج فرهنگ سیره و سنت اهل بیت (ع) و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند.

- بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: قشر مداحان فرصت مناسبی در ترویج فرهنگ سیره و سنت اهل بیت (ع) و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی عصر جمعه در آیین تجلیل از مداحان و پیشکسوتان این عرصه اظهار داشت: یکی از کارهای خوب و ماندگاری که در کشور انجام می شود تکریم مداحان، ذاکرین و پیشکسوتان است که موجب ترغیب بیش از پیش جوانان در این مسیر شده است.

وی افزود: اگر بخواهیم در آینده مداحان تراز انقلاب داشته باشیم و در این عرصه حرفی برای گفتن، باید آموزش درست، اصولی و واحد را با مشارکت همه متولیان تدوین و اجرایی کنیم و قطعاً این مهم جز با همدلی و هم افزایی امکان پذیر نخواهد بود.

فرماندار تنگستان ادامه داد: همان گونه که امام راحل فرمودند اسلام را محرم و صفر زنده نگه داشته شده است و عامل استواری محرم و صفر در طول تاریخ نیز زحماتی بوده که مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) متحمل شده اند.

وی بیان کرد: قشر مداحان در ترویج فرهنگ سیره و سنت اهل بیت (ع) و جذب جوانان به فرهنگ اسلامی فرصت مناسبی برای جهاد تبیین دارند، چراکه دل ها برای پذیرش حق آماده بوده و حق را می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان فرصت مناسبی برای جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند

مداحان فرصت مناسبی برای جذب جوانان به فرهنگ اسلامی دارند