مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-17سياسي

لزوم نقش آفرینی دهیاران و شوراهای اسلامی در گذر ساوه از تنش آبی


فرماندار ساوه بر بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور گذر از تنش آبی از بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه بر بهره گیری از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی به منظور گذر از تنش آبی از بخش مرکزی این شهرستان تاکید کرد.

مهدی الیاسی دوشنبه 26 تیرماه 1402 در گردهمایی بزرگ خانواده دهیاران بخش مرکزی ساوه که در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، اظهار کرد: صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی روستایی یکی از تکالیف جوامع روستایی به ویژه دهیاران و شوراهای اسلامی است.

وی در خصوص تنش آبی موجود در ساوه گفت: بخش مرکزی ساوه با چالش کمبود منابع آبی مواجه است و توجه به موضوع مصرف بهینه و تغییر الگوی کشت و نیز تجهیز مزارع به سیستم های نوین آبیاری در شرایط کم آبی یک ضرورت است.

وی گفت: جلب اعتماد عمومی یکی از پروژه های بزرگ دولت سیزدهم است و باید خدمات به گونه ای ارائه شود که موجب ارتقای رضایتمندی مردم شود تا زمینه ساز تقویت اعتماد عمومی مردم نسبت به حاکمیت شود.

فرماندار ساوه بر همراهی دهیاران با سیاست های دولت تاکید کرد و گفت: دهیاران به عنوان عنصری از حاکمیت باید خود را مکلف به سیاست های دولت بدانند و در خصوص موضوع عفاف و حجاب و فرزندآوری که دو موضوع مهم کشور است، نقش آفرینی و فعالیت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی دهیاران و شوراهای اسلامی در گذر ساوه از تنش آبی

لزوم نقش آفرینی دهیاران و شوراهای اسلامی در گذر ساوه از تنش آبی