مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:522023-07-12سياسي

نسخه اجرایی ترویج نماز در دستور کار ادارات خراسان شمالی قرار گیرد


نسخه اجرایی ترویج معارف نماز در دستور کار ادارات قرار گیرد چون تمرکز ستاد اقامه نماز کشور نیز بر روی این موضوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حسین نژاد صبح امروز در نشست شورای اقامه نماز خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نسخه اجرایی ترویج معارف نماز در دستور کار ادارات قرار گیرد چون تمرکز ستاد اقامه نماز کشور نیز بر روی این موضوع است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اگر بر روی فلسفه نماز و باور آن به صورت عمیق در جامعه کار کنیم بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی با بیان اینکه باید موضوع اقامه نماز در بین دانش آموزان و خانواده ها نهادینه شود، گفت: با نهادینه شدن این موضوع، آسیب ها کم و هزینه ها کاهش یافته و استقبال از نماز هم افزایش می یابد.

حسین نژاد با تاکید بر اینکه موضوع غفلت از نماز باید مورد آسیب شناسی قرار گیرد، اظهار داشت: تقویت اعتقادها و ارائه راهکار هم می تواند گام مؤثری در غنای وضعیت نماز مؤثر واقع شود اگر به درستی عمل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان به عنوان اصلی ترین مکان تربیت برای نسل های آینده به موضوعات ترویج معارف نماز بیشتر اهمیت دهند.

تدوین سند راهبردی اقامه نماز استان و برگزاری اقامه نماز در پارک های اصلی شهرها از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه اجرایی ترویج نماز در دستور کار ادارات خراسان شمالی قرار گیرد

نسخه اجرایی ترویج نماز در دستور کار ادارات خراسان شمالی قرار گیرد