مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-06سياسي

حمایت کمیته امداد گنبدکاووس از 1598 یتیم


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر یک هزار و 598 یتیم تحت پوشش این نهاد انقلابی بوده و 4 هزارو 900 حامی از این افراد حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، علیرضا کریمیان صبح امروز در مراسم جشن و اهدای هدایا به ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد گنبدکاووس اظهار کرد: یکی از فعالیت های کمیته امداد توسعه مشارکت های مردمی در طرح اکرام و ایتام بوده و تلاش دارد تا فرهنگ سنت خیر،کمک به همنوع را در جامعه ترویج و گسترش دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 598 یتیم تحت پوشش این نهاد انقلابی بوده و 4 هزارو 900 حامی از این افراد حمایت می کنند.

وی ادامه داد: سال گذشته حامیان گنبدی 6 میلیارد تومان بصورت نقد و یا در قالب کالا در کنار کمک های کمیته امداد به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

کریمیان گفت: در سه ماه ابتدای امسال نیز مشارکت های مردمی شهرستان به ایتام و فرزندان محسنین دو میلیارد تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در ایام دهه ولایت و امامت و عیدغدیر خم نیکوکار گنبدی به هر یتیم تحت حمایت خود یک بسته معیشتی شامل 10 کیلوگرم برنج، سه کیلو قند، ماکارونی، روغن، رب گوجه فرنگی و غیره به ارزش حداقل 700 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد گنبدکاووس از 1598 یتیم

حمایت کمیته امداد گنبدکاووس از 1598 یتیم