مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:052023-07-07سياسي

پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در اردبیل در حال برگزاری است


همیار بنیاد علوی در استان اردبیل گفت:پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه های جهادی و مردمی استان اردبیل در حال برگزاری است.

- اردبیل-همیار بنیاد علوی در استان اردبیل گفت:پویش بزرگ تو هم مهمان مولایی با حمایت بنیاد علوی و مشارکت گروه های جهادی و مردمی استان اردبیل در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اصلانی زاویه ظهر جمعه در بازدید از آشپزخانه های پویش در اردبیل اظهار کرد: همزمان با عید سعید غدیر خم، پویش بزرگ تو هم مهمان مولایی با حمایت بنیاد علوی و با مشارکت و همکاری گروه های جهادی و مردمی در سراسر استان اردبیل در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این پویش، بنیاد علوی از 87 گروه جهادی و مردمی در سطح استان حمایت کرده است، گفت: این گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان می کنند.

همیار بنیاد علوی در استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری این پویش سراسری ، اطعام نیازمندان در عید سعید غدیر خم و احیای سنت فراموش شده اطعام در غدیر است که با استقبال خوب گروه های جهادی و مردمی مواجه شده است.

اصلانی زاویه خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، 80 نفر از دانش آموزان زیارت اولی شهرستان کوثر نیز با حمایت بنیاد علوی و مشارکت نهاد پیشرفت و آبادانی، بسیج سازندگی و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در اردبیل در حال برگزاری است

پویش بزرگ «تو هم مهمان مولایی» در اردبیل در حال برگزاری است