مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-08حوادث

کشف محموله 2 تنی مواد مخدر در خراسان جنوبی/30 باند قاچاق منهدم شد


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به کشف محموله دو تنی مواد مخدر گفت: از ابتدای سال 30 باند مواد مخدر در خراسان جنوبی منهدم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسن شجاعی نسب ظهر شنبه در حاشیه بازدید استاندار خراسان جنوبی از نتایج اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با محوریت برخورد با خودروهای شوتی و کشف محموله مواد مخدر اظهارکرد: فرزندان مردم در نیروی انتطامی مقابله با مواد مخدر و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در این زمینه را در اولویت برنامه های خود دارد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه همکاران ما در حیطه مقابله با مواد مخدر از چندی قبل موضوعی را رصد داشتند، گفت: با پیگیری بیشتر در 24 ساعت گذشته موفق به کشف یک محموله سنگین مواد مخدر شدند.

شجاعی نسبت با اشاره به اینکه وزن این محموله مواد مخدر دو تن بوده است، اظهار کرد: 483 کیلوگرم از این مواد مخدر هرویین و هزار و 500 کیلوگرم این مواد نیز مرفین و مشتقات تریاک است.

وی گفت: این محموله از مرزهای شرقی به سمت مرکز کشور در حال تردد و به طرز ماهرانه ای در خودرو با عنوان بار سبوس جاسازی شده بود ولی با تیرهوشی و درایت همکاران ما خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 2 تنی مواد مخدر در خراسان جنوبی/30 باند قاچاق منهدم شد

کشف محموله 2 تنی مواد مخدر در خراسان جنوبی/30 باند قاچاق منهدم شد