مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 20:052023-07-03اجتماعي

هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی آذربایجان شرقی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی نسبت به احتمال بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل های استان و لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در این خصوص هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیروس داودی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر لزوم حفاظت از اراضی مرتعی و جنگل استان به فرا رسیدن فصل تابستان اشاره کرد و اظهار کرد: با توجه به کمبود بارش در فصول گذشته و ارتباط مستقیم خشکسالی با افزایش احتمال بروز آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، لازم است برای مقابله فوری با هر گونه بروز حریق در جنگل ها و مراتع استان هوشیار باشیم.

  وی ادامه داد: کشور ایران در ناحیه خشک و نیمه خشک قرار گرفته است و هم اکنون با شروع فصل تابستان و افزایش دما و همچنین افزایش ورود گردشگران به مناطق طبیعی و جنگلی، شرایط برای بروز آتش سوزی های طبیعی و غیرطبیعی در اثر بی مبالاتی گردشگران، دامداران و.

بیشتر مهیا شده است و همکاران ما در یگان حفاظت منابع طبیعی گشت های روزانه و تدابیر حفاظتی خود را برای پیشگیری از وقوع آتش سوزی های احتمالی تشدید کرده اند.

  داودی تاکید کرد: هم وطنانی که برای گردش و تفریح به جنگل ها و مراتع استان می روند، جز رد پا چیزی بر جای نگذارند و جز عکس یادگاری هیچ چیزی برندارند تا طبیعت همیشه و برای همه نسل ها قابل استفاده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی آذربایجان شرقی

هشدار آتش سوزی در عرصه های طبیعی و جنگلی آذربایجان شرقی