مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-09حوادث

انهدام باند سارقان باغات در ری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته های اخیر از انباری باغ ها و مزارع در محدوده حسن آباد فشافویه ، - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 سارق باغ ها و مزارع در محدوده حسن آباد، خبر داد و گفت: متهمان به 5 فقره سرقت معترف شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: با وقوع چند فقره سرقت در هفته های اخیر از انباری باغ ها و مزارع در محدوده حسن آباد فشافویه ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 176 این فرماندهی قرار گرفت.

عوامل تجسس کلانتری حسن آباد با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم، استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار و بازبینی دوربین های مدار بسته هویت و مشخصات ظاهری متهمان را شناسایی کردند.

با بدست آمدن این اطلاعات و با دادن مشخصات ظاهری سارقان به عوامل گشت کلانتری، گشت زنی های هدفمند محسوس و نا محسوس آغاز شد که سرانجام روز گذشته ساعت 21:00 عوامل گشت کلانتری در حال پوشش دهی نقاط مورد نظر بودند که متوجه حضور سارقان در داخل یک باغ شده که بلا فاصله وارد عمل و در پی یک تعقیب و گریز هر 3 متهم دستگیر که در بازرسی اولیه از آنان مقداری کابل و لوازم سرقتی از باغات کشف و به کلانتری انتقال داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان باغات در ری

انهدام باند سارقان باغات در ری