مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-15سياسي

برپایی نکوداشتی برای هنرمندان گیلانی در رشت


دومین ویژه برنامه آیین نکوداشت هنرمندان پروژه «هفت بحر هنر» روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه با برگزاری مراسم پاسداشت هنرمندانی گیلانی در شهر رشت، - دومین ویژه برنامه آیین نکوداشت هنرمندان پروژه هفت بحر هنر روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه با برگزاری مراسم پاسداشت هنرمندانی گیلانی در شهر رشت، میزبان مخاطبان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، دومین آیین نکوداشت هنرمندان در قالب پروژه هفت بحر هنر با محوریت و مقصد استان گیلان همراه با برگزاری طرح میلاد، روز یکشنبه 25 تیر ماه با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و جمعی از مدیران محلی در تالار مرکزی شهر رشت برگزار می شود.

این برنامه در ادامه ماموریت ها و وظایف صندوق اعتباری هنر در طرح تکریم و پاسداشت اصحاب فرهنگ و هنر کشور، توجه به سیاستگذاری و افق های ترسیم شده در راستای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر مورد تأکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی و ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت فرهنگی و هنری آن دسته از نامداران، هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری که در جغرافیای منطقه محل زیست خود از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، برگزار می شود.

پروژه هفت بحر هنر خرداد ماه سال 1401 نیز با نکوداشت چهره ماندگار خوشنویسی ایران یدالله کابلی خوانساری با عنوان سماع در سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نکوداشتی برای هنرمندان گیلانی در رشت

برپایی نکوداشتی برای هنرمندان گیلانی در رشت