مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-18سياسي

12 نقطه در کرج برای ساخت پارکینگ عمومی شناسایی شد


در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و جبران کسری پارکینگ 12 ملک در سطح مناطق 10 گانه شهرداری کرج برای احداث پارکینگ عمومی شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افراسیاب شجاعی در شانزدهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه 1402 کشور که در تاریخ 27 تیر ماه با حضور مریم قهرمانی عضو شورای اسلامی شهر کرج، معاونین و مدیران کل ستادی عضو کمیته و مدیران مناطق 10 گانه شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: در گام نخست 12 نقطه در سطح شهر برای تأمین پارکینگ شناسایی شده و جهت احداث پارکینگ عمومی، فرآیندهای آن تا اخذ مصوبه شورای اسلامی شهر و عملیات اجرایی آن انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه 1402 کشور در مناطق 10 گانه شهرداری کرج، تأکید کرد: مدیران مناطق از هرگونه اعمال سلیقه در اجرای این بند از قانون خودداری و ملاک عمل دستورالعمل ابلاغ شده است.

قائم مقام شهردار کرج با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار و 337 پرونده توسط مالکین ثبت درخواست شده، با تأکید برضرورت اطلاع رسانی مؤثرتر به مالکان در خصوص مدت زمان باقیمانده در اجرای این بند از قانون افزود: مدیران با استفاده از دستورالعمل ها و فرآیندهای تعریف شده و با لحاظ محدودیت زمانی، لازم است تا روند امور را تسریع بخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 نقطه در کرج برای ساخت پارکینگ عمومی شناسایی شد

12 نقطه در کرج برای ساخت پارکینگ عمومی شناسایی شد