مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-18اجتماعي

تکمیل طرح پیاده رو سازی چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان


شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری در اتمام پیاده روسازی های این شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبا سازی معابر خبر داد.

- ایسنا/مازندران شهردار چالوس از عزم مدیریت شهری در اتمام پیاده روسازی های این شهر به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبا سازی معابر خبر داد.

مسعود یعقوبی در گفت وگویی با اشاره به عملیات پیاده روسازی معابر در شهر چالوس گفت: اتفاقات خوبی در حوزه پیاده رو سازی های معابر در حال انجام است و تا پایان سال تمام بلوارهای شهری دارای پیاده رو خواهند شد.

شهردار چالوس با بیان اینکه در نقاط مختلف شهری عملیات پیاده رو سازی در حال اجرا است، تصریح کرد: پیاده رو سازی در ضلع شمالی و جنوبی بلوار 17 شهریور به طول بالغ بر 2600 متر، پیاده روسازی در بلوار امام رضا (ع) به طول 4 کیلومتر، پیاده روسازی در جاده ساحلی به طول بالغ بر یک کیلومتر، پیاده روسازی در ضلع شرقی بلوار رادیو دریا به طول بالغ بر دو کیلومتر در حال انجام است.

یعقوبی با بیان اینکه به پیمانکاران تاکید شد که سریعتر عملیات پیاده رو سازی ها انجام شود تا کسبه ها متضرر نشوند، گفت: هدف از اجرای این اقدامات بهبود کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابرین و زیبا سازی معابر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح پیاده رو سازی چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان

تکمیل طرح پیاده رو سازی چالوس به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان