مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-05فرهنگي

بیست و یکمین دوره جشنواره ملی نمایش های آیینی در تبریز برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از میزبانی تبریز در بیست و یکمین دوره جشنواره ملی نمایش های آیینی طی مهر ماه جاری خبر داد و گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از میزبانی تبریز در بیست و یکمین دوره جشنواره ملی نمایش های آیینی طی مهر ماه جاری خبر داد و گفت: امیدواریم با این حرکات جریان پژوهش و نظریه پردازی در حوزه نمایش رشد یابد.

سید محمدحسین بلاغی سه شنبه 13 تیرماه در آیین رونمایی و جشن امضا کتاب مقولات تئاتری، به روز قلم اشاره کرد و گفت: رونمایی از کتاب مقولات تئاتری، حاصل پژوهش در حوزه فرهنگ و هنر بوده است.

وی به همکاری دو هنرمند تبریزی در تولید یک اثر فاخر اشاره کرد و افزود: این اثر نشانگر آن است که ما برای اعتلای هنر، باید علم و پژوهش را با فعالیت های حرفه ای و هنری همراه کنیم.

بلاغی تاکید کرد: اگر پژوهش و نظریه پردازی نباشد، پس از مدتی پویایی در عرصه فرهنگ و هنر از بین می رود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد:خوشحالیم که امروز جریان فرهیخته اندیشه در استان ادامه دار است، ما همواره تلاش خواهیم کرد این راه را تداوم بخشیم.

روح الله رشیدی، عضو شورای شهر و مدیرعامل بنیاد فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان نیز در آیین رونمایی و جشن امضا کتاب مقولات تئاتری گفت: زحمتی که سیروس مصطفی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و یکمین دوره جشنواره ملی نمایش های آیینی در تبریز برگزار می شود

بیست و یکمین دوره جشنواره ملی نمایش های آیینی در تبریز برگزار می شود