مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 18:102023-06-22سياسي

بیش از 1000 زندانی لرستان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند


در حال حاضر هزار و 20 زندانی این استان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید کشوری امروز پنج شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت شهدای هفت تیر، اظهار داشت: امسال پنج اولویت از سوی سازمان زندان ها به استان ها ابلاغ شده است.

بیش از 1000 زندانی لرستان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند وی با اشاره به اجرای جشنواره شهید لاجوردی و بررسی و ارزیابی عملکرد زندان ها در قالب این جشنواره، عنوان کرد: امسال نیز این جشنواره در اوایل شهریور ماه برگزار و استان ها در این رابطه رتبه بندی می شوند.

مدیرکل زندان های لرستان با اشاره کسب عنوان نخست لرستان طی سال گذشته در حوزه استفاده از خدمات الکترونیک، گفت: در حال حاضر هزار و 20 زندانی در استان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند.

کشوری با اشاره به دادرسی الکترونیک و جایگاه مطلوب لرستان در این حوزه گفت: سال گذشته 85 درصد از دادرسی های ما در استان در قالب دادرسی الکترونیک انجام شده است.

آزادی 1850 زندانی بدهکار مالی وی، کاهش جمعیت کیفری را اولویت دیگر این سازمان در استان عنوان کرد و گفت: در این راستا با همکاری رسانه ها، دعوت از خیرین، کمک ستاد دیه و … هزار و 850 زندانی بدهکار مالی در استان را توانستیم از زندان آزاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 زندانی لرستان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند

بیش از 1000 زندانی لرستان تحت پوشش پابند الکترونیک هستند