مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-09اقتصادي

800 نفر از بهبودیافتگانی همدانی شاغل شدند


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: بیش از 80 میلیارد تومان تسهیلات با بهره کم برای ایجاد اشتغال بهبودیافتگان در استان پرداخت شده که برای 800 نفر شغل ایجاد کرده است.

- حمزه عبدکوند یکشنبه 18 تیرماه در شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، با بیان اینکه در هفته مبارزه با موادمخدر برنامه های خوبی در استان برگزار شد و عمده فرمانداران در خطبه های نمازجمعه برای اطلاع رسانی بیشتر سخنرانی داشتند، اظهار کرد: 6500 کیلوگرم انواع موادمخدر طی گذشته در استان همدان کشف شده است.

وی با بیان اینکه برای 450 مددجوی بهبودیافته توسط کارخانجات استان اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: در سال گذشته کارهای خوبی صورت گرفته به طوریکه در شهرستان همدان جمع آوری معتادان متجاهر بسیار خوب انجام شد و در ملایر اجرای طرح محله محور مبارزه با موادمخدر به خوبی پیش رفت، در نهاوند ایجاد زمینه اشتغال در مرکز ماده 16 انجام گرفت و کار بسیار خوبی که با اطلاع رسانی اداره کل اطلاعات انجام و بیش از 70 هکتار از اراضی زیرکشت گیاهان مخدر نهاوند معدوم شد.

عبدکوند ادامه داد: در تویسرکان ساماندهی مراکز ترک اعتیاد صورت گرفت و در اسدآباد دریافت مجوز مرکز درمانی اعتیاد دولتی انجام شده است، در شهرستان بهار آموزش دهیاران و شوراهای اسلامی با همکاری پلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 نفر از بهبودیافتگانی همدانی شاغل شدند

800 نفر از بهبودیافتگانی همدانی شاغل شدند