مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-13سياسي

بانوان موفق و محجبه مازندرانی تجلیل شدند + عکس


جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از بانوان موفق و محجبه مازندرانی گفت: این مراسم با همکاری سپاه کربلا، بسیج اقشار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران  ظهر امروز در همایش تجلیل از بانوان موفق و محجبه استان اظهار کرد: در هفته ای که به نام عفاف و حجاب نامگذاری شده است سالن همایش اهل بیت ساری میزبان بانوان موفق و محجبه استان است.

  وی گفت: این مراسم با همکاری سپاه کربلا، بسیج اقشار، استانداری و دفتر نماینده مقام معظم رهبری برگزار شده و در آن از بانوان محجبه و موفق 20 نهاد دولتی برای تجلیل دعوت به عمل آمده است.

سردار برسلانی با بیان اینکه تجلیل از این بانوان باعث می شود که آن ها در جامعه روحیه مضاعف برای زندگی داشته باشند، افزود: روحیه مضاعف باعث می شود این بانوان مبلغ خوبی برای ترویج حجاب در جامعه باشند و ما را در انجام این وظیفه همراهی کنند.

حفظ حجاب و عفاف در ردیف جهاد شهداست آیت الله محمدباقرمحمدی لایینی نماینده ولی فقیه در این همایش با اشاره به روز مباهله، آیه مباهله و نزول سوره هل اتی و آیاتی در شأن آل پیغمبر (ص)، اظهار کرد: همه این سوابق درخشان از قرآن، ریشه و پشتوانه حجاب و عفافی هستند که ما امروز برایش مراسم تجلیل برگزار می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان موفق و محجبه مازندرانی تجلیل شدند + عکس

بانوان موفق و محجبه مازندرانی تجلیل شدند + عکس