مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-01اقتصادي

سهم چهارمحال و بختیاری از شرکت های تعاونی کشور 5 درصد است


شهرکرد_نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس گفت: میانگین حضور شرکت های تعاونی بزرگ کشور در هر استان 15 درصد است که متوسط این شاخص در چهارمحال و بختیاری 5 درصد است.

- احمد راستینه در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: میانگین صنایع مادر کشور در هر استان شامل 15 درصد صنایع بزرگ و 85 درصد صنایع کوچک است.

وی افزود: سهم استان چهارمحال و بختیاری از صنایع بزرگ 8 درصد است لذا می طلبد هلدینگ های بزرگ زیرمجموعه وزراتخانه ها به ویژه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی حضور بیشتری در این استان داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس ادامه داد: درخواستمان این است که چند صنعت مادر در چهارمحال و بختیاری ایجاد شود.

راستینه عنوان کرد: میانگین حضور شرکت های تعاونی بزرگ کشور در هر استان 15 درصد است که متوسط آن در چهارمحال و بختیاری 5 درصد است.

وی با اشاره به اینکه در چهارمحال و بختیاری شرکت تعاونی بزرگ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: حضور این شرکت های تعاونی می تواند در توسعه استان و تکمیل زنجیره های ارزش مؤثر باشد، این آمادگی در استان وجود دارد و بسته های لازم برای سرمایه گذاری آماده شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس اضافه کرد: 51 درصد جمعیت چهارمحال و بختیاری تحت پوشش خدمات درمان تأمین اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم چهارمحال و بختیاری از شرکت های تعاونی کشور 5 درصد است

سهم چهارمحال و بختیاری از شرکت های تعاونی کشور 5 درصد است