مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-24پزشكي

ظرفیت پذیرش در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی افزایش یافت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد درباره افزایش ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در پنجهامین دوره آزمون دستیاری گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری تخصصی سال 1402 خبر داد و گفت: بیش از 4 هزار و 600 نفر در پنجاهمین دوره دستیاری پذیرفته خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، دکتر ابوالفضل باقری فرد درباره افزایش ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در پنجهامین دوره آزمون دستیاری گفت: در سال جاری علاوه بر 25 درصد افزایش ظرفیت نسبت به سال گذشته، 300 نفر افزایش پذیرش داریم و در نهایت بیش از 4 هزار و 600 نفر پذیرفته خواهند شد.

باقری فرد با بیان اینکه پنجاهمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در 21 اردیبهشت 1402 برگزار شد، عنوان کرد: در دوره گذشته، ظرفیت اعلامی 4 هزار و 300 نفر بود و در این دوره بیش از 4 هزار و 600 نفر پذیرفته خواهند شد.

وی گفت: در هیچ رشته تخصصی کاهش ظرفیت نداریم بلکه در تمامی رشته ها به ویژه در رشته های مورد نیاز در مناطق محروم مثل طب اورژانس، بیهوشی، کودکان و داخلی، افزایش پذیرش داریم.

باقری فرد خاطر نشان کرد: امسال 11 هزار داوطلب در آزمون تخصصی دستیاری پزشکی شرکت کردند که بیش از 7 هزار نفر آنها مجاز به تعیین رشته هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پذیرش در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی افزایش یافت

ظرفیت پذیرش در پنجاهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی افزایش یافت