مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08سياسي

مجلس با حذف مشوق های مالیاتی تحقیق و توسعه در برنامه هفتم مخالفت خواهد کرد


فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره حذف کلیه معافیت های مالیاتی در بند ج ماده 27 لایحه برنامه هفتم گفت: - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حذف تمام تخفیفات مالیاتی در لایحه برنامه هفتم انتقاد کرد و گفت: با این شیوه اعطای اعتبار مالیاتی در نظر گرفته شده در قانون جهش تولید دانش بنیان هم ملغی می شود و این قانون به اهداف مد نظر قانونگذار نمی رسد.

فتح الله توسلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو درباره حذف کلیه معافیت های مالیاتی در بند ج ماده 27 لایحه برنامه هفتم گفت: در برنامه هفتم در بند ج ماده 27 آمده است که کلیه معافیت های مالیاتی برداشته شود کهاجرایی شدن این بند عملاً غیر ممکن است.

قطعاً مجلس هم با آن مخالفت می کنند، زیرا به عنوان مثال مالیاتی مناطق محروم اگر نباشد عملاً شرکت هایی که در آنجا حضور دارند یا می خواهند که در آنجا حضور داشته باشند علاقه ای به فعالیت در مناطق محروم نخواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: در برخی از مناطق این معافیت های مالیاتی شامل حال خیرین می شود تا به عنوان مثال اقدام به ساخت مدرسه، بیمارستان درمانگاه و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با حذف مشوق های مالیاتی تحقیق و توسعه در برنامه هفتم مخالفت خواهد کرد

مجلس با حذف مشوق های مالیاتی تحقیق و توسعه در برنامه هفتم مخالفت خواهد کرد