مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-12فرهنگي

برنامه اجراهای منطقه پنجم شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد


جدول اجراهای منطقه 5 شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران که قرار است به میزبانی استان کرمان و به عنوان آخرین میزبان این رویداد برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کرمان از تاریخ 21 تا 23 تیرماه پنجمین میزبان این رویداد هنری خواهد بود که قرار است هر روز از ساعت 19:30 تا 22 پذیرای هنرمندان و عموم علاقمندان باشد.

فرخ میرزاده (آواز محلی و غریبی خوانی کرمان)، عزیز تنها و عبدالله امینی (آواز و دوتار خراسان شرق و جنوب)، مهدی کوچه باغی (آربونه و آواز یزد) و خدابخش نارویی (دونلی سیستان و بلوچستان) در تاریخ 21 تیرماه روی صحنه خواهند رفت.

علی یونس زاده (لیکو جنوب کرمان)، حسین رحمت الهی (دوتار خراسان رضوی)، خداداد شکل زهی (سیستان و بلوچستان)، عبدالعزیز احمدی (دوتار خراسان رضوی) و حبیب قادر آتشگر (سیستان و بلوچستان) در دومین شب از جشنواره در 22 تیرماه اجرا خواهند داشت.

حسن دشتی (موسیقی ساربانی کرمان)، جهانگیر عیسی پور (ترکه بازی و شرمه خوانی کرمان)، خالو قنبر راستگو (نی جفتی هرمزگان)، علی محولاتی (دوتار _ خراسان شمالی) و مرتضی کریمی (هرمزگان) 23 تیرماه و در سومین شب جشنواره موسیقی نواحی ایران روی صحنه خواهند رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اجراهای منطقه پنجم شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد

برنامه اجراهای منطقه پنجم شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی اعلام شد