مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-29بين الملل

سونامی بزرگ مالی و اقتصادی در صورت عدم اقدام جدی در انتظار ماست


اگر اقدامات فراگیر اقتصادی را آغاز نکنیم و سراغ ایجاد فرصت های شغلی و جذب نیروی کار جوان نرویم با یک سونامی اقتصادی و مالی بزرگ مواجه خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق گفت: وحدت و هم بستگی و تحمل و مهرورزی این عناصر چهارگانه رفتاری از مهم ترین و شاخص ترین ارکان انسجام اجتماعی است که در نبود آنها شاهد نفرت و تفرقه و درگیری و نزاع خواهیم بود و نتیجه آن اختلاف میان برادران در میهن واحد است.

عمار حکیم ادامه داد: ما در عراق به خوبی این مسئله را درک می کنیم و درمی یابیم که اختلاف و درگیری میان فرزندان یک میهن چه پیامدهایی دارد و در همه کنش های سیاسی خود بر اهمیت این عناصر چهارگانه و نقش آن در تقویت وحدت ملی و پیوندهای اجتماعی تأکید می کنیم و این دو به نوبه خود در کشوری مانند عراق که از نژادها و قومیت ها و مذاهب و ادیان و مشارب فکری گوناگون تشکیل شده کلید سازندگی و ثبات است.

رییس جریان حکمت ملی عراق با با اشاره به تصویب بودجه سه ساله عراق آن را متفاوت با بودجه های گذشته دانست و عنوان کرد: نیروهای سیاسی عراق برای حمایت از ثبات دولت و امکان پیش رفتن آن در مسیر اصلاحات اقتصادی درباره این بودجه توافق کرده اند، به خصوص که بخش مهمی از این بودجه به پروژه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی بزرگ مالی و اقتصادی در صورت عدم اقدام جدی در انتظار ماست

سونامی بزرگ مالی و اقتصادی در صورت عدم اقدام جدی در انتظار ماست