مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 19:562023-07-16سياسي

ایرنا: آب ملاشیه اهواز وصل شده است


در همین خصوص محمدرضا کرمی نژاد، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت آب شرب ملاشیه گفت: در حال حاضر آب کوی ملاشیه پایدار است و به جز چند خانه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرگزاری ایرنا نوشت: از بی آبی کوی ملاشیه اهواز بیش از 20 روز می گذرد هر چند این منطقه سال هاست که با بحران آب دست به گریبان است اما با اقدامات صورت گرفته و به گفته مدیر عامل آبفا استان در حال حاضر آب در شبکه این منطقه جاری است و عطش آب در این منطقه فروکش کرد.

کوی ملاشیه در غرب شهرستان اهواز واقع شده است این منطقه با حدود 80 هزار نفر جمعیت از مناطق پرجمعیت و قدیمی اهواز به شمار می رود.

هر چند این منطقه از زمان تاسیس تاکنون همیشه از مشکلات بی آبی و نبود زیرساخت رنج برده است اما از نیمه تیرماه سال جاری قطع شدن آب برخی خیابان های این منطقه آن هم در گرمای شدید هوا، موجب گلایه اهالی شد.

پس از بروز این اتفاق و اعلام قطعی آب به دستگاه های متولی، اقدامات لازم در جهت رفع مشکل آغاز شد.

کرمی نژاد، مدیر عامل آبفای استان خوزستان مشکلات اخیر این منطقه را ناشی از تغییراتی در ایستگاه پمپاژ و نصب پمپ جدید به منظور تقویت فشار آب در نقاط مختلف ملاشیه عنوان کرده است که نصب این پمپ موجب بهبود فشار آب در برخی مناطق شده اما همزمان برای برخی نقاط دیگر ملاشیه، چالش ایجاد کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرنا: آب ملاشیه اهواز وصل شده است

ایرنا: آب ملاشیه اهواز وصل شده است