مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-15ورزشي

رحمانی: حاضریم در آبادان بدون تماشاگر بازی کنیم اما جایی خارج از خانه میزبان نباشیم


مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: شخصا بر این باور هستم که اگر بازی ها بدون تماشاگر در آبادان برگزار شود، بهتر است تا در اهواز از حریفان پذیرایی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، محمدحسین رحمانی، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با علم به وجود مشکلات موجود در باشگاه صنعت نفت آبادان این مسئولیت را پذیرفتم، اما برخی از این مشکلات فقط به ساختار باشگاه مرتبط بوده و حل این مستلزم ساز و کاری فراتر از باشگاه است.

وی با بیان اینکه علاقه ای به پرداختن به فضای مجازی ندارم و اعتقاد دارم تمامی اخبار باشگاه باید از طریق درگاه های رسمی باشگاه و خبرگزاری های رسمی منعکس شود، گفت: در حد توان در بازار نقل و انتقالات پیش فصل فعالیت داریم و به بضاعت مالی اندک، به دنبال انتخاب خوب هستیم،  فعل و انفعالات فعلی فوتبال ایران در برخی موارد کاذب است و برخی تیم ها برای اینکه بتوانند دست رقبای خود را از مهره ها خالی کنند، بعضی بازیکنان را به خدمت می گیرند تا در روز پایانی نقل و انتقالات آن بازیکن را آزاد اعلام کرده تا راهی به جز انتقال به دسته اول برای او وجود نداشته باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان، تصریح کرد: تغییر تقویم AFC باعث شد تا چند تیم فرآیند نقل و انتقالات را در دست گیرند  بازیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانی: حاضریم در آبادان بدون تماشاگر بازی کنیم اما جایی خارج از خانه میزبان نباشیم

رحمانی: حاضریم در آبادان بدون تماشاگر بازی کنیم اما جایی خارج از خانه میزبان نباشیم