مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-10حوادث

24 عملیات اطفای حریق در 24 ساعت گذشته در بروجرد


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد از 24 عملیات اطفای حریق در 24 ساعت گذشته شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد از 24 عملیات اطفای حریق در 24 ساعت گذشته شهرستان خبر داد.

نادر موسیوند 18 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به وجود آتش سوزی در مزارع کشاورزی و علف های هرز سطح شهر، 24 مرتبه زنگ اعلان خطر ستاد عملیاتی سازمان در این خصوص به صدا درآمد.

وی تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارهای جلوگیری از بروز آتش، هرس کردن علف های هرز در پارک ها، تفرجگاه ها و یا نزدیک باغ است که انتظار می رود مالکان و دارندگان باغ و بوستان به این امر توجه کنند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: در صورت بی توجهی به این موضوع تنها با پرت کردن سهوی یک فیلتر سیگار روشن یا یک کبریت نه تنها علف های هرز بلکه دیگر نقاط دچار حریق می شوند.

موسیوند اضافه کرد: زمین های برخی از نهادها نیز مملو از علف های هرز شده است که به صورت اتفاقی یا عمدی آتش به جان آن ها می افتد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اعزام اکیپ اطفای حریق به روستاهای اطراف در چندین نوبت و همچنین اطفای حریق در یک واحد تجاری واقع در خیابان آزادی، یک منزل مسکونی واقع در خیابان بهارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 عملیات اطفای حریق در 24 ساعت گذشته در بروجرد

24 عملیات اطفای حریق در 24 ساعت گذشته در بروجرد