مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 18:252023-07-06سياسي

تشریح برنامه های 37 هزار زائر مدینه بعد/ زمان آخرین پرواز مشخص شد


رییس ستاد مدینه با بیان این که حدود 37 هزار زائر از مکه به مدینه منتقل خواهند شد، برنامه های در نظر گرفته شده برای آنها را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد دانشیار به روند بازگشت حجاج از مکه به مدینه پس از ایام تشریق اشاره کرد و گفت: از روز یازدهم تیر اولین ورودی ها از مکه به مدینه را داشتیم که اصطلاحا به عنوان مدینه بعد از آنها یاد می شود.

وی ادامه داد: حجاج ایرانی روزانه با دو وسیله قطار و اتوبوس به مدینه منتقل می شوند که حدود هزار نفر با اتوبوس و بیش از هزار و صد نفر با قطار در ساعات مختلف روز مکه را به مقصد شهر پیامبر ترک می کنند و با استقبال همکاران ما در هتل هایشان مستقر می شوند.

رییس ستاد مدینه با ارائه آماری از ورود زائران با این شهر گفت: تا پایان روز چهارشنبه (14 تیر) 8400 زائر از مکه به مدینه منتقل شده اند.

ضمن این که در این مدت دو ایستگاه پروازی به مقصد استان های مازندران و یزد را به طور فوق العاده در نظر گرفته ایم تا 7500 زائر را با 33 پرواز راهی کشور کنیم.

این گروه از هتل هایشان در مکه مستقیما راهی فرودگاه مدینه می شوند و اقامتی در این شهر نخواهند داشت.

محمدجواد دانشیار با بیان این که پروازهای عادی برای بازگرداندن حجاج از روز جمعه آغاز خواهد شد گفت: حدود 37 هزار زائر مدینه بعد که 20 هزار نفر آنها با قطعا و بقیه با اتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های 37 هزار زائر مدینه بعد/ زمان آخرین پرواز مشخص شد

تشریح برنامه های 37 هزار زائر مدینه بعد/ زمان آخرین پرواز مشخص شد