مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-18سياسي

تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین پور» در تبریز


پیکر مطهر بسیجی دلاور شهید «امیر حسین پور»، صبح روز سه شنبه، 27 تیرماه بر دوش مردم شهید پرور و ولایی تبریز و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی پیکر مطهر بسیجی دلاور شهید امیر حسین پور ، صبح روز سه شنبه، 27 تیرماه بر دوش مردم شهید پرور و ولایی تبریز و مسئولان استانی و کشوری تشییع شد.

شهید مدافع امنیت امیر حسین پور متولد 27 خرداد سال 75، دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه تبریز و مسئول عملیات پایگاه شهید تصمیمی بود که بیش از 15 سال سابقه عضویت در بسیج داشت.

امیر حسین پور، تکنسین فیزیوتراپ و کاردرمانگر بود و از کودکی عضو بسیج دانش آموزی بوده و در پایگاه محلات و پایگاه های بسیج مشارکت بسیار فعالی در امور جهادی داشت.

این بسیجی دلاور که علاوه بر عرصه های علمی و جهادی، در پاسداری از امنیت جامعه نیز پیشتاز بود، چهارشنبه ساعت دو صبح در ماموریت گشت رضویون در محله دانشسرا از ناحیه سر و چشم توسط فرد متهم به شدت مجروح شده و بعد از چهار روز تحمل جراحات شدید، روز یکشنبه 4 بعدازظهر به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.

پیکر مطهر بسیجی شهید مدافع امنیت امیر حسین پور ، امروز ساعت 9 صبح، با حضور مردم شهیدپرور تبریز و مسئولان استانی و کشوری از میدان شهدا به طرف میدان ساعت تشییع شد و پس از اقامه نماز بر پیکر وی در گلزار شهدای وادی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین پور» در تبریز

تشییع پیکر بسیجی شهید «امیر حسین پور» در تبریز