مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:552023-06-26سياسي

منافقین امروز در اوج ذلت قرار دارند


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز جریان نفاق و منافقین در اوج ذلت قرار دارند گفت: ترور 17 هزار بیگناه بخش کوچکی از جنایات این گروهک است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مصلی نهاوند، اظهار کرد: امروز باید یاد کنیم از  عالمان و مبارزان انقلابی که در نهاوند حضور داشتند و در مقابل استکبار و طاغوت ایستادند.

وی از شهید حیدری به عنوان نشان افتخار شهرستان نهاوند یاد کرد و گفت: شهید آیت الله حیدری از شهدایی بود که در حادثه تروریستی هفتم تیر توسط منافقین در کنار شهید بهشتی به شهادت رسید.

امام جمعه همدان با اشاره به سالروز اعلام رسمی سازمان منافقین مبنی بر آغاز نبرد مسلحانه با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد:  سازمان منافقین بسیاری از مردم مومن و بی پناه را در این سال ها به شهادت رسانده است.

وی با بیان اینکه شهادت شهید بهشتی و یاران ایشان، یکی از هزاران جنایات منافقین بود افزود: به شهادت رساندن 17 هزار نفر بیگناه توسط منافقین، بخش کوچکی از جنایت این گروهک منفور است.

شعبانی با اشاره به اتفاقات اخیر، خاطرنشان کرد: امروز می بینیم جریان نفاق و منافقین به چه روزی افتاده اند و در اوج ذلت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منافقین امروز در اوج ذلت قرار دارند

منافقین امروز در اوج ذلت قرار دارند