مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-24ورزشي

دستگاه های اجرایی استان قم در غنی سازی اوقات فراغت جوانان مشارکت کنند


نماینده مردم قم در مجلس بر افزایش کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی در مساجد تاکید کرد و گفت: مجموعه هایی از جمله ارشاد، ورزش و جوانان، شهرداری و استانداری از غنی سازی برنامه های اوقات فراغت حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم که در دفتر این شخصیت سیاسی انجام شد، ضمن تقدیر از تلاش ها و اقدامات انجام شده در مساجد، گفت: مدیر ستاد کانون های مساجد قم با فکر و تیم انقلابی کار را پیگیری می کند و ما به ایشان اعتماد و اطمینان داریم.

وی ادامه داد: کانون های مساجد امسال را خیلی خوب شروع کردند و من به عنوان نماینده مجلس هر چه بتوانم برای ارتقای فعالیت های فرهنگی مسجد و کانون کمک خواهم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: من از سن دوازده سالگی در مسجد فعالیت فرهنگی داشتم و به مشکلات و موانع کارهای فرهنگی کاملا مطلع هستم؛ لذا هر چه بتوانم برای فعالیت های فرهنگی در کانون و مسجد تلاش می کنم.

وی از دستگاه ها مختلف از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان، استانداری و شهرداری خواست تا در راستای غنی سازی برنامه های اوقات فراغت کمک و حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان قم در غنی سازی اوقات فراغت جوانان مشارکت کنند

دستگاه های اجرایی استان قم در غنی سازی اوقات فراغت جوانان مشارکت کنند