مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 11:052023-07-22ورزشي

آمایش سرزمینی مهم ترین شاخص در استعدادیابی ورزشی است


شهرکرد_مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آمایش سرزمینی نقش بسیار مهمی در ظهور و بروز استعدادهای ورزشی دارد و به پیشرفت ما در همه حوزه های ورزش کمک می کند.

- موعود بنیادی فرد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری پتانسیل های خدادادی بسیاری دارد، برای مثال ارتفاع یکی از ظرفیت های خوب این استان محسوب می شود چراکه ورزشکاران در مکان های مرتفع با سرعت بیشتری آمادگی بدنی پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه جغرافیا یکی از مهم ترین عوامل در آمایش سرزمینی ورزش محسوب می شود افزود: توجه به آمایش سرزمینی در رأس کار این اداره کل قرار دارد و در بحث سرانه ورزشی، توجه به این موضوع که در هر شهرستان و هر نقطه ای از استان چه نقاط قوتی داریم بسیار ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این استان در رشته های ورزشی بسکتبال، هندبال، اسکیت، قایقرانی، ورزش های رزمی، بوکس، ووشو، دوچرخه سواری، ورزش های سه گانه و وزنه برداری ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ای دارد.

بنیادی فرد بیان کرد: این استان استعدادهای ویژه ای در حوزه قهرمان پروری دارد و تاکنون نمایندگان شایسته ای را در رقابت های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پا را آسیایی داشته و شاهد افتخارآفرینی این قهرمانان در عرصه های مختلف هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمایش سرزمینی مهم ترین شاخص در استعدادیابی ورزشی است

آمایش سرزمینی مهم ترین شاخص در استعدادیابی ورزشی است