مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 10:402023-06-23سياسي

برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکم تیرماه سالروز تأسیس و تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در سال 1360 است از آنجایی که سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است یکی از رسالت های این سازمان مردمی سازی تبلیغ است و برنامه های فرهنگی، تبلیغی و دینی را باید در راستای مردم سازی سوق دهد.

بیعت شبکه تبلیغی ملایر با شهدا و علما همزمان با این روز و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر نیز ده ها برنامه مختلف در حال برگزاری است.

در اولین روز از هفته تبلیغ و اطلاع رسانی رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر به همراه کارکنان این نهاد و همراهی تعدادی از مسئولان شهرستان به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کردند.

در این مراسم کارکنان این نهاد با حضور در گلزار شهدای بهشت هاجر ملایر با آرمان شهدای والامقام این شهرستان تجدید بیعت کردند.

همچنین کارکنان اداره تبلیغات اسلامی ملایر با حضور در مزار مطهر علمای بزرگ شهرستان آیت الله میر شاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و آیت الله گنبدی از علمای برجسته ملایر حضور یافته و به شامخ علمای این شهرستان نیز ادای احترام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر

برگزاری 18 برنامه محوری همزمان با هفته تبلیغ در ملایر