مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-30سياسي

دیپلماسی فعال دولت به تعامل و احیای روابط با کشورها منجر شد


امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با کشورهای دیگر گفت: در اوج این دیدارها پیشرفته ترین نوع موشک در کشور رونمایی می شود و در صورت قدرت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام محسن طالب پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روز صنعت و معدن اظهار داشت: معادن بسیار ارزشمند فراوانی در کشور داریم و باید به آن توجه شود.

وی با تأکید بر اینکه باید به توصیه اکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر خام فروشی نکردن توجه کنیم، افزود: وابستگی به نفت باید به حداقل برسد، بهترین سنگ ها را در ایران داریم ولی بیشتر سنگی که استفاده می شود، سنگ های خارجی است.

طالب پور با اشاره به در پیش بودن 12 تیر سالروز حمله آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران بیان کرد: این حمله بار دیگر خوی شیطانی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر را به همه نشان داد و 290 نفر در پی این حمله به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: دولت های مستکبر غربی به دروغ ادعای حقوق بشر و آزادی بیان دارند در حالی که هیچ بویی از آزادی و حقوق انسانی نبرده اند و هر روز یک جنایت از آن ها سر می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی فعال دولت به تعامل و احیای روابط با کشورها منجر شد

دیپلماسی فعال دولت به تعامل و احیای روابط با کشورها منجر شد