مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-08اجتماعي

اردبیل میزبان 2 هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار خواهد بود


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل خبر داد و گفت: 2 هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار میهمان اردبیل خواهند بود.

- ایسنا/اردبیل معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان ابتدایی سراسر کشور در اردبیل خبر داد و گفت: 2 هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار میهمان اردبیل خواهند بود.

اکبر دهقانی نیا 17 تیر در گفت وگو با ایسنا افزود: این مسابقات در دو رشته فوتسال و والیبال دختران و پسران 14 الی 26 مرداد در 6 سالن برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مسابقات برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شود و قرارداد تأمین منابع مالی مسابقات را با فدراسیون دانش آموزی منعقد کرده ایم.

دهقانی نیا یکی از اهداف این آوردگاه دانش آموزی را افزایش شور و نشاط و سلامتی دانش آموزان و شوق خانواده ها برشمرد و ادامه داد: همچنین ارتقاء گردشگری ورزشی در استان از اهداف مسابقات می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اذعان بر اینکه برای آماده سازی زیرساختهای لازم برای برگزاری مسابقات مبلغ 5 میلیارد تومان اعتبار از استانداری اختصاص یافته است، اضافه کرد: این مسابقات در کنار افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان اردبیلی و آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل میزبان 2 هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار خواهد بود

اردبیل میزبان 2 هزار دانش آموز دختر و پسر ورزشکار خواهد بود