مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 14:052023-06-22سياسي

برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا


نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در محل پارک شهرداری آستارا در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان گشایش یافت.

- عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا امروز یکم تیر در آیین افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه ارائه آموزش های مرتبط با برنامه های پیشگیرانه در مدارس ضروری است، چرا که با آگاه سازی مناسب و به موقع می توانیم در تربیت نسلی سالم به عنوان سرمایه های انسانی آینده کشور موفق شویم، اظهار کرد: با توجه به حجم تهدیدات موجود در زمینه آسیب های اجتماعی و اعتیاد به مواد مخدر لازم است با همکاری نهادهای مسئول، اطلاع رسانی آسیب های اجتماعی گسترده تر شود.

وی تصریح کرد: به دلیل عدم آشنایی خانواده ها با مواد مخدر جدید و رونگردان ها، آسیب ها و چالش های اعتیاد جدی تر شده است.

فرماندار آستارا با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ سازی برای پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، خواستار برنامه سازی و اطلاع رسانی رسانه های مختلف در خصوص عواقب و آسیب های اعتیاد و آگاه سازی نوجوانان و جوانان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی(مواد مخدر - اعتیاد - قلیان - سیگار) که با همکاری نمایندگی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در شهرستان آستارا، مراکز ترک اعتیاد و اداره بهزیستی به مناسبت هفته مبارزه با مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا

برپایی نمایشگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در آستارا