مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-03اقتصادي

افزایش 85 درصدی جابه جایی بار از راه ریلی در مازندران


مدیرکل راه آهن شمال به جابه جایی بار از طریق خطوط ریلی و هدایت آن از جاده به ریل اشاره کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال در حوزه بارگیری نسبت به مدت مشابه سال 1401حدود 85 درصد افزایش بارگیری داشتیم که از لازم است تلاش همکاران در این زمینه قدردانی کنیم.

- مدیرکل راه آهن شمال در گفت وگو با ایسنا با اعلام اینکه راه آهن شمال با دارا بودن یک هزار و 490 پل، 93 تونل، 90 گذرگاه و شیب و فراز 28 در هزار از نوادر حمل ونقل ریلی محسوب می شود، اظهار کرد: در راستای تسهیل سفر در ناوگان ریلی شمال تعویض سالن مسافری ساری به تهران که در شان مسافران نبوده انجام شد.

وی افزود: باتوجه به استقبال مردم از قطار حومه ای سعی شده که امکانات رفاهی از جمله نظافت، تهویه مطبوع سرمایش و گرمایش این قطار در حد خیلی خوب تعبیه شود.

معصومی با بیان اینکه ریل باس های ناحیه شمال از بهترین حمل و نقل ریلی در سطح کشور است، تصریح کرد: همانطور که مردم در جریان هستند سعی شده با کمترین تاخیر از مبدا حرکت و در زمان مقرر به مقصد برسد که نتیجه برنامه ریزی دقیق و اهمیت به مسافران حومه ای است.

وی به جابه جایی بار از طریق خطوط ریلی و هدایت آن از جاده به ریل اشاره کرد و گفت: جابه جایی بار علاوه بر افزایش کیفیت تردد مردم و گردشگران از بروز تصادفات جلوگیری کرده و از خطرات عوارض پنهان پیشگیری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 85 درصدی جابه جایی بار از راه ریلی در مازندران

افزایش 85 درصدی جابه جایی بار از راه ریلی در مازندران