مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 20:202023-06-27اقتصادي

ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید محور فعالیت وزرات راه و شهرسازی است


معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید از مهمترین محورهای وزرات راه و شهرسازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا جعفری عصر سه شنبه در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهر جدید بهارستان با اشاره به آغاز ساخت شهر جدید شیخ بهایی به عنوان چهارمین شهر جدید استان اصفهان، اظهار داشت: ساخت شهر جدید شیخ بهایی در 25 کیلومتری شمال شرق اصفهان در منطقه کمشچه است.

وی افزود: ظرفیت فاز اول شهر جدید شیخ بهایی 30 هزار واحد مسکونی است و سرریز متقاضی نهضت ملی مسکن شهرهای جدید بهارستان، فولاد شهر و همچنین اصفهان در این شهر جدید مستقر خواهند شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید با بیان اینکه ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید از مهمترین محورهای وزرات راه و شهرسازی است، تصریح کرد: تأمین نیاز مسکن و تعیین تکلیف زمین با قابلیت احداث شهر جدید چهارم از دیگر برنامه های مهم وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان است.

جعفری ادامه داد: با توجه به بالا بودن نیاز مسکن در اصفهان، تأمین این نیاز اساسی مردم در اولویت کارهای دولت قرار دارد و در شهر جدید بهارستان بالغ بر 25 تا 30 هزار متقاضی واجد شرایط داریم که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید محور فعالیت وزرات راه و شهرسازی است

ایجاد شهرک ها و شهرهای جدید محور فعالیت وزرات راه و شهرسازی است