مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-20سياسي

استاندار اصفهان: تأمین آب استان اصفهان با هدف مهار فرونشست


آبخوان حوضه زاینده رود قریب به 13 میلیارد متر مکعب تخلیه شده است، این تخلیه آبخوان سبب شده با چالش بزرگی به نام فرونشست مواجه شویم که اَبَرچالش استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان هرند، ضمن تسلیت ایام ماه مبارک و دهه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: پس از تشکیل دولت سیزدهم، رویکرد جدیدی در حوزه مدیریت کشور حاکم شد.

 وی ادامه داد: این نگاه با رویکرد جهادی، تلاش مضاعف، توجه ویژه به مردم، ایجاد طیف گسترده از مردم در تصمیم گیری ها، تلاش و پویایی همراه است.

 استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش و پویایی حضور ریاست جمهوری، میان مردم نمایان است و وزرا و استانداران  نیز به تأسی از رییس جمهور تلاش می کنند ادامه دهنده این مسیر باشند.

 مرتضوی گفت: هدف جلب رضایت خداوند و مردم عزیزمان و به اجرا در آوردن پروژه ها و کارهای زمین مانده است.

وی متذکر شد: در استان اصفهان نیز با همین رویکرد فعالیت خود را در استانداری اصفهان آغاز کردیم و سفر به شهرستان های استان در راستای همین هدف مهم دنبال می شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: در سفرهای شهرستانی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان مورد نظر در جلسات مختلف ضمن بازدید از پروژه های نیمه تمام و ضروری با نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: تأمین آب استان اصفهان با هدف مهار فرونشست

استاندار اصفهان: تأمین آب استان اصفهان با هدف مهار فرونشست