مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:452023-07-09سياسي

تسلیت امام جمعه زاهدان برای شهادت 2 نیروی انتظامی


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیرامون حمله تروریستی به پاسگاه انتظامی در زاهدان بیانیه ای صادر و بر ضرورت بررسی دقیق ابعاد حادثه تاکید کرد.

- به گزارش، متن بیانیه به شرح ذیل می باشد: اقوام تروریستی صبح روز شنبه و حمله به کلانتری 16 زاهدان که منجر به شهادت دو تن از نیروهای جان بر کف انتظامی گردید، در ادامه توطئه های ابتر دشمنان برای ایجاد تفرقه و ضربه به مردم نجیب و صبور سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت.

اینجانب شهادت دو نیروی جان بر کف انتظامی شهیدان علیرضا کیخا و مبین رشیدی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، عموم ملت ایران به خصوص مردم شهیدپرور سیستان و بلوچستان و بالاخص خانواده های داغدار تبریک و تسلیت می گویم.

هم چنین ضمن تسلیت به نیروهای خدوم انتظامی، از عملکرد قاطع و هوشمندانه این ارگان و همکاری شایسته سایر مجموعه های نظامی و امنیتی در خنثی کردن شرارت دشمنان در حمله به پاسگاه، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در ورای این اتفاق ناگوار، وقایع هشت مهر زاهدان و رخدادهای پس از آن باید مورد بررسی و تحلیل قرار بگیرد.

همان گونه که در خطبه ها مطرح شد و در نشست با شورای قضایی استان مورد تاکید قرار گرفت، مسئله اساسی، بررسی جامع، دقیق، منصفانه و برخورد متناسب و بازدارنده با متخلفان است از هر ناحیه ای که باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت امام جمعه زاهدان برای شهادت 2 نیروی انتظامی

تسلیت امام جمعه زاهدان برای شهادت 2 نیروی انتظامی