مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-08ورزشي

رد ادعای رییس فدراسیون زورخانه ای درباره حق سفره پهلوانان


رییس سابق فدراسیون ورزش های زورخانه ای با رد ادعای مهرعلی باران چشمه رییس حال حاضر این فدراسیون مبنی بر اینکه پرداخت حق سفره به 3 پهلوان ایران نیازمند تصویب شورای معاونین وزارت ورزش است، - رییس سابق فدراسیون ورزش های زورخانه ای با رد ادعای مهرعلی باران چشمه رییس حال حاضر این فدراسیون مبنی بر اینکه پرداخت حق سفره به 3 پهلوان ایران نیازمند تصویب شورای معاونین وزارت ورزش است، گفت: ما این مصوبه را 4 سال پیش گرفتیم و این مبلغ از همان سال به بودجه فدراسیون اضافه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، 4 سال پیش و پس از درخواست و پیگیری مجتبی جوهری رییس وقت فدراسیون ورزش های زورخانه ای و دستور وزیر ورزش و جوانان، مصوب شد 3 پهلوان کشور که بیش از 3 بار موفق به دریافت بازوبند پهلوانی شده اند حق سفره مادام العمر دریافت کنند.

بر همین اساس قرار بود به جابر صادق زاده، سید محمود میران و آرش مردانی که هر کدام به ترتیب 5، 4 و 3 مرتبه موفق به دریافت بازوبند پهلوانی کشور شده بودند، به صورت مادام العمر ماهیانه مبلغی به عنوان حق سفره پرداخت شود.

این مبلغ در همان ابتدا 3 میلیون و پانصد هزار تومان به صورت ماهیانه مصوب شد و قرار شد همراه با افزایش تورم بر مقدار این مبلغ نیز اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد ادعای رییس فدراسیون زورخانه ای درباره حق سفره پهلوانان

رد ادعای رییس فدراسیون زورخانه ای درباره حق سفره پهلوانان