مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 14:002023-06-26اقتصادي

تامین مالی جمعی 100 طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان


در بسته همکاری صندوق نوآوری با سازمان بورس، تامین مالی جمعی 100 طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان و ورود 15 شرکت دانش بنیان به بازار سرمایه پیشنهاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان بورس و اوراق بهادار در نشستی مشترک که با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک برای توسعه اقتصاد دانش بنیان از مسیر بازار سرمایه برگزار شد، جزییات بسته همکاری مورد بررسی قرار گرفت.

محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در این نشست با بیان اینکه امروز تعداد شرکت های دانش بنیان کشور به بیش از هشت هزار و 600 شرکت و درآمد آنها نیز به بیش از 330 هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: عملکرد تجمیعی صندوق در راستای ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان کشور در چهار سال گذشته به بیش از 39 هزار میلیارد تومان رسیده است.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه با اشاره به اینکه امروز همکاری شرکت های دانش بنیان با بازار سرمایه اهمیتی بیش از گذشته پیدا کرده است، تصریح کرد: با توجه به رشد فعالیت های مالی شرکت های دانش بنیان در سال های اخیر، شبکه بانکی توانایی تامین مالی شرکت های بزرگ این حوزه را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مالی جمعی 100 طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان

تامین مالی جمعی 100 طرح نوآورانه به ارزش هزار میلیارد تومان