مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-22سياسي

تاکید وزیر دادگستری بر تعامل مستمر قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی


وزیر دادگستری سخنران ویژه سومین وبینار دبیران کارگروه استانی دادگستری کل استان ها موضوع تفاهم نامه نحوه همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور مجلس سازمان های تابعه قوه قضاییه بود.

- وزیر دادگستری سخنران ویژه سومین وبینار دبیران کارگروه استانی دادگستری کل استان ها موضوع تفاهم نامه نحوه همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور مجلس سازمان های تابعه قوه قضاییه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، امین حسین رحیمی در این وبینار با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم، تعامل سازنده و تلاش دبیران کارگروه استانی دادگستری ها با نمایندگان مجلس شورای اسلامی منطبق بر تفاهم نامه همکاری قوای مقننه و قضاییه را مهم و راهگشا و در راستای اهداف نظامی اسلامی ارزیابی کرد.

رحیمی افزایش کارآمدی نظام اسلامی را در گروه تعامل و هم افزایی قوای سه گانه در عین حفظ استقلال قوا و رعایت حدود وظایف و اختیارات برشمرد و گفت: در طول تاریخ مجلس شورای اسلامی بیانیه 275 نفر از نمایندگان برای تشکر از فعالیت ها و تلاش قوه قضاییه بی سابقه بوده که نشانگر تعامل سازنده و مثبت قوای مقننه و قضاییه بوده است.

این وبینار با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، پیرزاده مدیر کل امور مجلس قوه قضاییه، فرهادی معاون حقوقی و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر دادگستری بر تعامل مستمر قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی

تاکید وزیر دادگستری بر تعامل مستمر قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی