مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-22اقتصادي

اجرای پویش «نذر خون» در بوشهر/ 5 پایگاه میزان اهداکنندگان است


معاون فنی انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اجرای پویش «نذر خون» گفت: پنج پایگاه اهدای خون در سطح استان تا پایان ماه صفر پذیرای هم استانی ها است.

- بوشهر- معاون فنی انتقال خون استان بوشهر با اشاره به اجرای پویش نذر خون گفت: پنج پایگاه اهدای خون در سطح استان تا پایان ماه صفر پذیرای هم استانی ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا نژاد بوالخیر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال نیز مانند سال های گذشته پویشی را تحت عنوان نذر خون داریم که شعار امسال این پویش، اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان است و هدف از اجرای آن در استان، تأمین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران در ماه های محرم و صفر است.

معاون فنی انتقال خون استان بوشهر با بیان اینکه در سال گذشته پنج هزار و 355 نفر در پویش نذر خون شرکت کردند، ادامه داد: امیدواریم امسال نیز مردم استان از این پویش استقبال کنند.

نژاد بوالخیر به تشریح ساعات فعالیت پایگاه های استان پرداخت و افزود: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر، اداره کل انتقال خون بوشهر صبح ها از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 12 و 30 دقیقه و و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 20 پذیرای اهداکنندگان است.

وی بیان کرد: همچنین در شب تاسوعا از ساعت 20 الی 24، و شب عاشورا از ساعت 20 تا یک بامداد پذیرای عاشقان حسینی خواهیم بود و در صبح عاشورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش «نذر خون» در بوشهر/ 5 پایگاه میزان اهداکنندگان است

اجرای پویش «نذر خون» در بوشهر/ 5 پایگاه میزان اهداکنندگان است