مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-26سياسي

جوانان از مسائل مادی ازدواج نترسند/ وعده خدا بی نیاز کردن شماست


مسئول کارگروه زیست عفیفانه  امور بانوان استانداری گلستان با اشاره به اینکه بعد معنوی و روانی ازدواج آنقدر اهمیت دارد که ارزش مادیات را کمرنگ می کند، - ایسنا/گلستان مسئول کارگروه زیست عفیفانه  امور بانوان استانداری گلستان با اشاره به اینکه بعد معنوی و روانی ازدواج آنقدر اهمیت دارد که ارزش مادیات را کمرنگ می کند، گفت: خداوند در ازدواج برکت قرار داده و جوانان نباید به خاطر ترس از مسائل مادی ازدواج را تاخیر بیندازند.

معصومه عبداللهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به حدیث قدسی نشانه‏ های خدا آن است که از جنس خودتان همسرانی آفرید تا در نزد آنان آرامش یابید و میان شما مودّت و رحمت قرار داد.

اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی انسان داشتن همدم و انیس است و تنهایی انسان را آزار می دهد.

وی با بیان اینکه انسان نیاز به کسی دارد که از نظر روحی بتواند ارتباط خوب و صمیمی و نزدیکی با او برقرارکرده و غمخوار او باشد تا عشقش را خالصانه نثار او کند، افزود: بهترین فردی که می ‏ تواند این نیاز را تأمین کند چه زن باشد و چه مرد، همسر است.

مسئول کارگروه زیست عفیفانه امور بانوان استانداری گلستان ادامه داد: خداوند در آیه 32 سوره مبارکه نور می فرماید پسران و دختران بی ‏همسر و غلامان و کنیزان خود را همسر دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان از مسائل مادی ازدواج نترسند/ وعده خدا بی نیاز کردن شماست

جوانان از مسائل مادی ازدواج نترسند/ وعده خدا بی نیاز کردن شماست