مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-17ورزشي

کسب 7 مدال رنگارنگ توسط مچ اندازان کردستانی در مسابقات کشوری


تیم مچ اندازی استان کردستان در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور که به میزبانی ارومیه برگزار شد سه مدال طلا، - سه نقره و یک برنز را به دست آورد.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و هفتمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی با معرفی تیم های برتر در رده های مختلف به میزبانی ارومیه به پایان رسید.

وی افزود: این دوره از رقابت ها که به میزبانی استان آذربایجان غربی و در شهر ارومیه آغاز شده بود با معرفی تیم های برتر در رده های نوجوانان، جوانان، امیدها، بزرگسالان و پیشکسوتان به پایان رسید.

غلام ویسی خاطرنشان کرد: تیم 14 نفره مچ اندازی استان کردستان در این دوره از رقابت ها توانست سه مدال طلا، سه نشان نقره و یک مدال برنز را بدست آورد.

وی افزود: در نتایج رده سنی نوجوانان بخش دست راست آرتیکا صالحیان در وزن 45- کیلوگرم موفق شد با کسب عنوان قهرمانی یک مدال طلا و در بخش دست چپ نیز یک نشان نقره را برای استان کردستان به ارمغان بیاورد.

غلام ویسی اظهار داشت: در نتایج رده سنی پیشکسوتان مستر یک این مسابقات حسین استادی به نمایندگی از استان کردستان در هر دو بخش دست راست و دست چپ دو مدال طلا را از آن خود کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 7 مدال رنگارنگ توسط مچ اندازان کردستانی در مسابقات کشوری

کسب 7 مدال رنگارنگ توسط مچ اندازان کردستانی در مسابقات کشوری